2017年1月11日水曜日

Winter Vacation


新年あけましておめでとうございます。
今年もどうぞ宜しくお願い致します。

SESの講師たちも、それぞれの冬休みを楽しんできたようです。
アメリカ人のアリソン講師は東京と神戸を訪れました。


Hello! I'm Allison!

こんにちは、アリソンです!

I hope you all enjoyed your winter holidays!

My winter vacation was a lot of fun. I spent six days in Tokyo with some of my friends. We had a very good time sightseeing in different parts of Tokyo. Especially fun was going to Odaiba. We rode the Ferris wheel, did some shopping, and saw the Gundam statue.

皆さんも冬休みを楽しく過ごせたのではないでしょうか?

私の冬休みもとても楽しいものになりました。
東京で6日間過ごし、のいろいろな場所に行きましたが、特にお台場が面白かったです。



I really enjoyed the Venus Fort mall. The ceiling makes it look like you are outside! It was very interesting.

ヴィーナスフォートも楽しみました。




After that, I spent a few days in Kobe. I tried Akashiyaki for the first time. It was very delicious!


東京の後は、神戸にも数日滞在し、明石焼きを初めて食べました。



I also visited a local shrine for New Year and made a prayer for my future hopes.

Do you have any New Year's resolutions?


お正月には初詣もして、お願いごとをしました。
あなたはどんな新年の決意をしましたか?

0 件のコメント:

コメントを投稿